Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

4 Mayıs 2013 Cumartesi

COLGATE TOTAL PRO GUM HEALTH

Colgate Total Profesyonel Diş Eti Sağlığı Diş Macunu

Merhabalar..
Size çok uzun isimli olan yeni diş macunumu tanıtmak istiyorum :)
Kendisini alalı bir aya yakın oldu.Ben çok fazla diş problemi olmayan biriyim şükür :) fakat diş etlerim biraz hassas olduğu için bir deneyeyim dedim.Ve beğendim açıkçası.



Peki tanıtımında ne diyorlarmış:
"Diş eti kanamasını %88'e kadar azaltmaya yardımcı olur"
"-diş eti iltihabı oluşumunu
-diş eti çekilmesi oluşumunu
önlemeye yardımcı olur"
Ağız bakım suyu ve diş fırçası da var aynı serinin.

Ciddi beklentilerim oladığı için,bana yeterli geldi.Tekrar almam mümkün.
Güzel günler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...