Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

5 Mayıs 2013 Pazar

Boyner online alışveriş

Merhabalar..
 Yoğun,stresli ve karmaşık bir dönemde elimden geldiğince klavye başındayım. Zaman ayırıp beni okuduğunuz için teşekkürler,gözlerinize sağlık :)

 Ben bu gün uzuuun bir aradan sonra ilk kez online alışveriş yaptım.O da Boyner'den. Çünkü ihtiyacım olan ürün indirimdeydi ve site anneler gününe özel "kargo bedava" kampanyası yapmıştı.

 Kendisiyle tanışalım ve niye bu rengi aldığımı anlatayım:

BOURJOIS TRIO SMOKY EYESHADOW 02 OR BAROQUE

Ürünün rengi ve adı bu şekilde.Yabancı birkaç blogda da görselini buldum.Biri aşağıda ve ŞURDAN aldım.


Peki neden bu renk? Daha önce bir-iki yazımda bahsettiğim üzere düğün hazırlığındayım İnşallah. Kına gecesi makyajımı da kendim yapmayı düşünüyorum. Ve ben sadece doğal tonlarda makyaj yapan biri olarak o geceye ve bindallıma uygun farım olmadığını keşfedince ciddi bir araştırma sonucu bu farda karar kıldım.
Fiyatı 31.50 lira, başka markalarda bu aradığım renk skalasını bulamadım ve kullanıp atacağım bir şey yerine severek kullanacağım kaliteli bir ürün istedim.Değeceğine inanıyorum :)




Ürün gelir gelmez ben de renk görünümlerini ve kalıcılığını anlatan bir yazı yazacağım :)
Güzel günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...