Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

29 Nisan 2013 Pazartesi

ROSENSE GÜLSUYU

Merhabalar..
Size, uzuuun yıllardır kullandığım bir üründen bahsedeyim dedim.
Bu aldığım kaçıncı şişe bilmiyorum.Zaten bizim evde gülsuyu eksik olmaz ve bu markadan başkası da alınmaz :)

Şişesi şöyle:

Bu şişenin dibini buldum şu an,yenisini almam lazım. Peki nelerde kullanıyorum?
-Yaz mevsiminde tonik olarak kullanıyorum(kışın kuru ve hassas cildimi nemlendirmesi yetersiz).
-Saçlarımı tarayacağım zaman saç fırçama sıkıyorum.
-Gözlerim toz veya güneş yüzünden kaşındığında göz damlası gibi kullanıyorum,işe de yarıyor bende.
-Makyaj temizleyicimle göz makyajını sildikten sonra tonik yerine bununla bir kat daha geçip göz kremimi uyguluyorum.
Aklıma gelenler bunlar.

Arka yüz,bilgilendirme:


Gülbirlik'in ürünü, yani oldukça güvenilir. Fiyatı da çok uygun, genellikle 7-8 lira arasında satılıyor.
Bir yıl saklama ömrü var.
Tekrar almayı tabi ki düşünüyorum :)
Güzel günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...