Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

25 Nisan 2013 Perşembe

Son Alışverişlerden Bir Demet :)

Merhabalar..İyi akşamlar..
Şu aralar düğün hazırlıklarımdan dolayı kendime pek zaman ayıramıyorum,doğal olarak da kişisel ihtiyaçlarım zaruri olmadıkça çıkıp alamıyorum :) Neyse ki geçen hafta bir-iki kez gezip bir şeyler alma fırsatım oldu.
Topluca bir resim koyup neler aldığımı yazayım dedim.

Bu ürünler içinden sizin de merak ettiğiniz bir ürün varsa ona öncelik vermek istiyorum yazarken.



Neler almışım?
-Avon smokey göz makyajı için far fırçası
-Avon angled allık fırçası
-Avon Always On Point göz kalemi (Lavender Grey )
-Essence Oz The great And Powerful far (03-Generosity)
-Rimmel Match Perfection 2'si bir arada kapatıcı ve aydınlatıcı (010)
-Sebamed Visio Tonik (Hassas ciltler için)
-Saito Spa Jel temizleyici (Normalden kuruya dönük ciltler için)
 Bu arada serili olan şal da canım dostum Özgemin hediyesi,burdan tekrar teşekkür ederim.
Güzel günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...