Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

17 Nisan 2013 Çarşamba

OLAY ACTIVE HYDRATING NIGHT CREAM

MERHABALAR..
Önce bolca resim görelim,sonra da konuşalım :)















OLAY ACTIVE HYDRATİNG GECE KREMİ

Bu ürünü ŞU gece kremini alınca bırakmıştım. Resimdeki son hali. Bu ürünü Watsons'da bir ara Olay %50 indirime girdiğinde gündüz kremiyle beraber almıştım.Gündüz kreminin de tamamını bitiremeyince heder olmasın diye el kremi olarak kullanıp atmıştım.
Bu girizgaha bakarak çok memnun kalmadığım anlaşılmıştır herhalde :) Satan bayan aman şöyle iyi böyle kullanışlı deyince "nadir" kanma anlarımdan birini yaşayıp alıverdim.

Bir kere içerikte doğadaki ismiyle tanımlanan bir şey yok,doğal bir üründen elde edilen bir kimyevi içerik vardır belki ama o kadar incelemedim.
Nemlendiriciliği fena değil.Sebebi de silikon içermesi ve suyu cilde hapsetmesi.Ama aynı zamanda gözenekleri de tıkaması :)
Çok yapay bir his veriyor sürünce.Kokusunu da sevmedim.Ama ara sıra makyaj bazı niyetine sürdüm(silikondan dolayı) , o yüzden yarılandı böyle..

Resimlerde gördüğünüz üzere tüm cilt tiplerine uygun, Polonya üretimi,
Ben yarı fiyatına iken 7 liraya almıştım.Yani piyasada 10-15 lira arası bulabilirsiniz sanırım
Tekrar alacağımı sanmıyorum..

Güzel günler..




2 yorum:

  1. Ben de ayni sekilde kanip aldimolay i ama surmedigimde fark ettim ki bende sivilce yapıyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana gündüz kremi yağlanma yapmıştı biraz.. biraz paraya kıymak lazım işte :)

      Sil

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...