Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

15 Nisan 2013 Pazartesi

MARIO BADESCU FACIAL SPRAY / Konuk Yazar Oldum :)

Merhaba :)
Yar Bana Bir Eğlence bloguna konuk yazar oldum, burdan tekrar sevgili "Yar" a teşekkür etmek isterim.
Bakalım ne yazmışım..

MARIO BADESCU FACIAL SPRAY WITH ALOE, HERBS AND ROSEWATER
(Mario Badescu aloe,bitki ve gülsuyu içeren yüz spreyi)

İsminin uzun olduğuna bakmayın, çok işlevli sprey işte :) İsim bulamadılar sanırsam..
Bu ürünü uzuncadır kullanıyorum ve yorumlamanın zamanıdır artık.

Yarıladığım bu ürünün tanımına bakalım önce: "Her zaman,her yerde kullanım için ferahlatıcı,nemlendirici sprey.Bitki özleri ve gül suyuyla özel olarak formüle edilmiştir.Kurumuş ve gergin ciltleri ferahlatır.Spreyi makyajlı yüzünüze veya gün içinde saçlarınıza uygulayın.Her cilt tipine uygundur"

Peki tanımı gerçeği karşılıyor mu? Çoğunu,evet. Bir kere çok kullanışlı.Ben bir çok şekilde kullandım.Özellikle de saçımı taramadan önce fırçama sıkarak kullandım en çok.Saçın kolay açılmasını sağlıyor ve yumuşatıyor,ağırlaştırmıyor da.
Gece yatarken gece kremi sürmeye üşendiğimde bir tek bunu sıkıp yattığım zamanlar oldu ve gerçekten sabah cildim nemli olarak kalktım,yapış yapış da olmadı.
Tonik yerine de denedim,bi o eksikti :) onda pek randıman alamadım. 
Bir de makyaj üzerinde deneme işi bana gereksiz geldi,yapmadım :)


İÇİNDEKİLER: Su,Aloe barbadensis yaprağı suyu,deniz yosunu özü,Panax Gingseng kökü özü,Van gülü çiçek özü,Gardenia florida çiçek özü, propilen glikol
MakeupAlley sitesindeki puanı 4.5 , memleketinde 7-10 dolar arasında satılıyor,ülkemizde 35 lira gibi bir fiyatı var sanırım.
Ürün kokulu,birkaç karışık bitki ve yoğun olarak gül kokuyor.Üzerinde belirtilmemiş ama bence içinde yağ da var.Yüzünüze çok sıktığınızda hissediyorsunuz.
Tüm cilt tiplerine uygunmuş,en azından benim hassas cildimde bir soruna neden olmadı.
6 ay saklama süresi var ve ABD üretimi.
Tekrar alacağım bir ürün olmadığını belirtir, sevgilerimi sunar ve yazımı yayınladığı için sevgili blog sahibesine çok teşekkür ederim :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...