Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

21 Mart 2013 Perşembe

AÇIK PARFÜM DOSYASI

Merhabalar..
Parfüm kullanmayı çok seven ama malesef kokulardan çabuk sıkılan ve her ruh halime göre parfüm bulunduran biri olarak sık parfüm değiştirmekteyim. E taşıma suyla değirmen dönmediği için harçlıklarla orijinal parfüm de bir yere kadar oluyor :) Uzun zamandır birçok markanın açık parfümlerini denedim,çok fazla kişi de benim gibi açık parfüm kullanmakta ve iyi bir marka aramakta.Bu konuda fikirlerimi paylaşmak üzere bu dosyayı açmış bulunmaktayım.Ve bu sayede görüş alışverişi yapmak istiyorum..
Bu aralar yeni bir markayı kullanıyorum ve gerekli süre geçer geçmez yazacağım.İlk olarak uzun zamandır kullandığım markaları yorumlamaya çalışacağım önce..

1- David Walker

Bu marka Ankara'ya 1,5-2 sene kadar önce geldi doğru hatırlıyorsam.İlk müşterilerinden biriydim Ulus'ta açılıp kısa süre sonra kapanan bayisinin.Ankara'da çok bayisi var şimdilerde,mesela Kızılay'da bir şubesi var,satışa devam ediyor..
Açılışa özel olarak kampanya yapmışlardı,2 şişe 50 ml'llik parfüm 15 liraydı.Ben de o aralar açık parfüm dünyasında çok revaçta olan:) Lacoste Touch of Pink ve vazgeçemediğim nadir parfümlerden olan Buberry Weekend'i almıştım.
Bu resimdeki şişenin içinde o parfümlerden herhangi biri yok,çoktan bitirdim ve içinde milyonuncu kez bitirdiğim ve milyon kere daha alacağım CH-VIP var..Tabi bu parfümü babam yaptı,onun hikayesi sonra :)


Bendeki eski şişesi,şimdilerde başka bir ambalaj kullanıyorlar ama içerik aynı çünkü geçenlerde gidip denedim.Esans aynı,kalıcılık aynı.Resmi markanın amblemini görmeniz için koydum.
Şimdii..Benim fikirlerime gelelim,bu marka esans konusunda biraz cimri gibi çünkü denediğim neredeyse tüm parfümler sanki sıktıktan yarım saat sonraki gibi uçmuş bir koku hissettiriyor,fiksleyici maddeyi de az mı koyuyorlar bilemedim çünkü kalıcılıktan eser yok gerçekten.O yüzden bitirmekte hiç zorluk çekmedim.Hatta bazen oda kokusu niyetine kullandım :)
Ama bir çok marka gibi sıktıktan sonra ciltte yağsı bir his bırakmıyor,onu belirtmeliyim.
Yine de tekrar almayacağım bir marka:)

Peki siz bu markayı denediniz mi? Deneyip de memnun kaldığınız bir kokusu var mı?
Haydi bilgi alışverişine:)




2 yorum:

  1. ben kullandım ilk çıktığı dönemde gerçekten güzeldi kalıcılıkları. ama son dönemde alkolden başka koku almıyorum ben ixora-florancia kullanıyorum kızılayda ve ulusta satış mağazaları var ve edt değil edp dolayısıyla kalıcılıkları çok iyi fiyatları da öyle 2 50 ml 22 tl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,çoğu marka bir süre sonra kaliteyi bozuyor. İxora-florancia'yı denemedim hiç merak ettim şimdi :)

      Sil

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...