Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

19 Mart 2013 Salı

Colgate Sensitive Pro-Relief Diş Macunu

Merhabalar..
Bu gün size diş sağlığı için olmazsa olmaz üründen,diş macunundan söz edeceğim.
Bu aralar ailecek resimdeki ürüne sarmış durumdayız.Dişçiden deneme boyunu almıştık,beğenince gittik kampanyalı büyük boyunu aldık.
Bu resim de o deneme boyuna ait :)


Ben diş macununda Colgate'den vazgeçemiyorum senelerdir,nedenini de bilmiyorum.Aslında bir önereni olsa şu organik içerikli olanlardan denemek istiyorum.
Sevgili okur,senin önerebileceğin bir marka var mı acep?

Evet,bu kadar girizgahtan sonra neden bu ürünü sevdim anlatayım kısaca:
-Çoğu insan gibi ben de diş macunlarının tadından şikayetçiydim,özellikle de naneliler beni sinir ediyordu ama naneliden başkası da temizlik hissi vermiyordu :)
Bu diş macunu hem ciddi ferahlık verdi hem de tadı kötü gelmedi bana.

-Bu ürün aslında diş hassasiyeti olanlara öneriliyor,bizim ailenin de 3/5'nde hassasiyet var :) benim de dönem dönem artıyor.
Ve evet gerçekten hassasiyetimi azaltıyor.

-Fiyatı da bu tarz bir ürüne göre fena değil.Dediğim gibi bu aralar kampanyada,aklınızda bulunsun.Bundan 2 büyük boy diş macunu 12 lira.

Yani tavsiye edilir :)
Güzel günler..

4 yorum:

  1. merhaba, biz de bunu severek kullanıyorduk ama en son sensodyne pronameli denemek için aldık. çok bilindik ve sevildik bir sakız kokusu var, insanın yiyesi geliyor. öneririm. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay tadı öyle mi gerçekten:) Listeme ekledim,teşekkürler :)

      Sil
  2. Ben de ilk deneme boyunu kullanmıştım ve çok memnun kaldım..Ama şuan sensodyne hassas dişler için köpük macun kullanıyorum..İnanılmaz güzel kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için çok teşekkür ederim :) ben de denemek istiyordum köpük macunu ama sıra gelmedi hiç,umarım yakın zamanda edinirim.

      Sil

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...