Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

28 Mart 2013 Perşembe

AÇIK PARFÜM DOSYASI -2-

Merhabalar..
Açık parfüm konulu ikinci yazıyla karşınızdayım..
İlk yazıya bir TIK ile ulaşabilirsiniz :)

2- DADYA

En çok ürün aldığım açık parfüm markasıdır kendisi. Uygun fiyatı ve bol seçeneği olması tercih etme sebebim.
Peki nasıl görünüyor?


Bayan parfümleri bu renk şişede, erkek parfümleri de mavi renk şişede oluyor.
Dadya yorumumu bir parfüm üzerinden başlayarak yapayım müsadenizle:)

Resimde görmüş olduğunuz parfüm B114(Euphoria). Bu parfümü kampanyadan 3 şişe aldığım zaman seçmiştim,"bu da eksik kalmasın" diyerek. Bir zamanların bulaşıcı hastalığı Euphoria'ya hiç ısınamamıştım,alıp sıkmak da fikrimi değiştiremedi malesef :) 
Öncelikle sıktığınızda açık parfümlerin %90'nda olduğu gibi alkol kokusu burun yakıyor biraz.Yağlı bir his bırakmıyor ama,bu iyi yanı. Sonra parfüm tene yerleşmeye başladıktan sonra eğer şanslıysanız ve tutturmuşlarsa kokuyu, notaları yavaş yavaş fark ediyorsunuz.Ama o özellik bunda yok.Tek nota çalan bir müzik aleti gibi bu :)
Ve kalıcılığı da vasatın bile altında..

  • Ancaaakk bir parfümü var ki Dadya'nın beni diğer parfümlerini de alıp denemeye teşvik etti.O da Absolutely İrresistable.. Vazgeçemediğim 2. koku olmayı başardı kendisi.İnanılmaz kalıcı , her notası ayrı güzel ve dikkat çekici. İlk kez insanlar "parfümün ne?" diye sordu bana :) ki bu bir bayan için muhteşem bir duygudur :)



  •  Dediğim gibi,çok parfümünü aldım bu markanın.Hmm bakayım başka ne aldım..Evet bir de Gucci Rush almıştım ama bir felaketti.O kadar ağır ve yapay bir koku ki üzerimde kokmasına bile dayanamadım,baş ağrısı yaptı bende :)

  • Bir de erkek kardeşime Armani Code almıştım,çok yoğun,kalıcı ve yormayan bir kokuydu,başarılı.

  • Tabi ki her markada yaptığım gibi bundan da Carolina Herrera VIP (tek aşkım) aldım ve o da başarılıydı,ama keşke daha kalıcı olsa :) 
Hatırladıklarım bunlar..Şimdi diğer ayrıntılara bakalım

Öncelikle arka etiket oldukça bilgilendirici. Üretim tarihi, bakanlık izni, üretim yeri, içerik..Merak ettiğim her şey var.
Ambalaj pek hoşuma gitmiyor ama.Özellikle plastik sprey aparatını sevmiyorum.Kapağı da düşmeye müsait. Parayı accık fazla alıp ambalajı düzeltseler çok iyi olur.Çantamda taşıyamıyorum,atomizer(genelde kalem boyutunda spreyli küçük şişe) kullanmak zorunda bırakıyor.

Bunun dışında çok uygun fiyatlı ve bol bayisi bulunan bir marka.Bi de BTK ve Crazy Daisy markaları da Dadya'ya aitmiş.Craizy Daisy'nin fiyatları çok daha uygun,bildireyim..

Umarım yazı faydalı olmuştur, güzel günler..

4 yorum:

  1. bargello'nun parfümlerini kullanıyorum bende ikisi ile hayatım değişti resmen. gittiğim yerlerde fark edilmeye başlamıştım. malesef onlardan ilki kayboldu bende bir daha alamadım.ikincisini de bol bol kullanıyorum kendisi bitirdiğim ender parfümlerden biri olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm hangi kokular onlar:) bu aralar benim de Bargello'ya uğrama lazım,kampanya yapmışlar.Tr'deysen bi bak :)

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmuş ^_^ Ben zaten koku konusunda hassas bir insanım bide açık parfümlerden hiç anlamıyorum fikir oldu ;)

    YanıtlaSil

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...