Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

27 Mart 2013 Çarşamba

BIODERMA SENSIBIO DS+ CLEANSING GEL

Bioderma Sensibio Ds+ Temizleme Jeli

Merhabalar..
Bu akşamın yazısı uzuncadır banyo rafımızı süsleyen bu temizleyici olacak.
Ürünümüz jel formunda, hem yüz hem de vücut temizliği için kullanılabiliyor.

Arz-ı endam:

Köpürmesi normal,nohut tanesinden biraz daha fazla alıyorum yetiyor bana.
Kokusuz ve renksiz ki bu benim için çok iyi.
Peki temizlemesi?
Ürün çok hassas ve pul pul dökülme yaşayan ciltler için. Evet içeriği gerçekten rahatsızlık vermiyor sorunlu cilde. Ancak gerçek bir temizlik hissi de vermiyor. Duruladıktan sonra tekrar tekrar yüzüme su çarpma ihtiyacı duyuyorum,sanki kıyır kıyır oluyor ( umarım anlatabilmişimdir:)  )
Rahatlama da sağlamıyor malesef.Hatta gergin bile hissettiriyor cildimi bazen.
Alalı çok oldu ama memnun olmadığım için yarısı ambalajda bitirmemi bekliyor.Büyük ihtimalle duş jeli olarak verecek son nefesini :)

Arka yüz ve bilgilendirme:

Özellikle yağlı bölgelerde(burun kenarları,kaşlar,alın,vs.) dökülme yaşayan ciltleri rahatlattığını iddia ediyor. Ben bu tür bir cilde sahibim ama bir fark göremedim malesef.

İçerik:

Şişeyi düzeltemediğim için bu kadar görünebiliyor,kusura bakmayınız.
Ürün Fransa üretimi ve 200 ml.
Piyasa fiyatı 35-40 lira arasında değişiyor.

Güzel günler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...