Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

14 Şubat 2013 Perşembe

Kardeşimin verdiği rüşvet :)

Merhabalar..
Bu gün çok mutluyum,bunun 2 sebebi var.. İlki bu gün sevgililer günü dolayısıyla olmasa da (zaten kutlamıyorum :)  ) bir hediye almış olmam,ikincisi de uzuuuun bir aradan sonra kozmetik açlığımı bir nebze gidermem oldu :) Ama alışverişin yazısını ayrı yazıcam :)

Ben kardeşimi İngilizce dersinden yüksek bir notla geçirdim... ama bilmeden kopya vererek olduğunu bugün öğrendim :)
Bizim akıllı soruların olduğu kağıdı evde bırakıyor,sınav sırasındayken de "Abla cevapları bul,bana sms at" diyor,ben de atıyorum ve bizimki ilk kez çift dikiş yapmadan İng. sınavı veriyor... :)
Bugün de elinde bununla gelimş, yeni aldığım kot gömleğe yakışır diye bunu almış velet :) iyi de anlar giyimden yani..



Acaba kız arkadaşına ne aldı? Hmm... :)

Bu arada bununla ve kot gömlekle bir kombin yapıp resmini koysam mı??
Fikirlerinizi bekliyorum :)

Güzel günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...