Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

14 Şubat 2013 Perşembe

Bloga Kermit teşrif etti :) / KONUK YAZARIM VAARRR!


Hola herkese ^_^

Ben KermitAlemlerde blogunun sahibesi Eda ^_^  kozmetikmarkalar.com iş birliğindeki çekilişim sayesinde tanıdığım ayrıca benim ilk konuk yazarım olan sevgili Burcu'nun blogundan yazıyorum bugün sizlere , üstelik bu benim ilk misafir yazarlığım :) Arkadaşıma nazik daveti için çok teşekkür ediyorum , blog yazmanın artıları  güzel insanlar kazanabilmek çekilişler işin bahanesi oluyor . 


Bana gelen bir kaç sorudan yola çıkarak  hem ekonomik hem iyi bir göz çevresi bakım kremi önermek istiyorum : Nivea visage aqua sensation serisinden göz çevresi bakım kremi.

* "İçerdiği salatalık özleri , magnezyum , ginseng ve ışığı yansıtan pigmentlerle geliştirilmiş formülü şişkinlik ve göz altı moruklarını azaltır" şeklinde vaadi.

Göz altı morluğum fazla yok ama yok etme gibi bir durum söz konusu değil. Ama kesinlikle hafifletmeye yardımcı oluyor .Şişlikler konusundaki etkisinden ise çok memnunum .Ürünün yapısı hafif ve nemlendirme oranı gayet tatmin edici. Ambalaj açıldığından itibaren 6 ay kullanım süresi mevcut ve 15 ml ve fazlaca yetiyor zira mercimek tanesi kadar kullanıyoruz minik masaj hareketleri eşliğinde...

18-24 yaş arası bayan arkadaşlarıma önerebilirim hem ekonomik hem tatmin edici bir ürün klasik Nivea kalitesi diyip özetleyebilirim :)


Bu yaş aralığındaki arkadaşlara  ilerisi adına önlem için iyi bir ürün. Üç kutu bitirdim ama artık yaştan dolayı bir üst seviye kremlerle önlem almaya başladım ^_^ Online olur, kozmetik market vs. kolay ulaşılabilir bir ürün. Bulabileceğiniz fiyat aralıkları18-24 TL arası değişmekte.

Umarım beğenmişsinizdir. Herkese keyifli bir gün diliyorum , sevgilerle ^_^


!!Sevgili Eda'ya emeği ve paylaşımı için çok çok teşekkür ederim, çok güzel bir yazı olmuş di mi :)

2 yorum:

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...