Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

13 Şubat 2013 Çarşamba

MONTEIL PARIS / HYDRO CELL


Monteil Paris Hydro Cell - Nemlendirici Güzellik Losyonu

Merhabalar..

Size 3 aya yakındır kullandığım nemlendiricimi anlatacağım.Bu yazıyı paylaşmıştım ama eksikleri olduğunu gördüm ve geçen süre içerisinde ürünü daha iyi tanıdığım için güncellemek istedim.

   Benim normalden karmaya dönük ama aynı zamanda bölge bölge çok kuruyan ve oldukça hassas bir cildim var.

   Şimdiye kadar kullandığım nemlendiricilerin cildimde oluşturduğu his beni çok huzursuz ederdi.Sanki koca bir tabak çekirdek çitlemişim de yüzüm yağ sızdırmaya başlamış gibi olurdum. Ama cilt bakım uzmanı bir arkadaşımın su bazlı nemlendirici önerisiyle bu ürünü edindim ve marka olarak da doğru bir seçim yaptığımı düşünüyorum.
Kullandıktan sonra cildinizin neme doyduğunu hissediyorsunuz,daha ne diyeyim..




    Resimde görüldüğü üzere pompalı bir ürün ve bence bu çok iyi.Krem kavanozuna parmak batırmaktan hiç haz etmem.Losyon kıvamında bir nemlendirici.Zaten üzerinde de "Beauty Emulsion" yazıyor. Bana yüzüm ve boynum için 2-2,5 pompa yetiyor. Bu resmi  1,5 ay sonundaki hali, şimdi 1/3'ü kaldı :)





Üzerinde "yüz ve boyuna uygulayın" diyor.Yani benim gibi yüz kreminizi boynunuza da uygulamak isteyip,üzerinde yazmıyor diye pimpiriklilik yapıyorsanız bu üründe buna gerek yok :)

Bana ilginç gelen bir şey var; üzerinde Paris yazıyor ama merkezi ve üretim yeri Almanya.Ama ben üründen aldığın randımanı daha çok önemsiyorum tabi :)
Ürün 50 ml ,büyük parfümerilerde ve bazı internet sitelerinde satılıyor.Ben Tunalı'daki Pino Kozmetik'ten almıştım. Fiyatı 92 liraydı.
Açıldıktan sonra  saklama süresi 6 ay. 
Sözün özü,tavsiye edilir bir ürün..

Güzel günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...