Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

9 Ocak 2013 Çarşamba

WATSONS-SAÇ

Watsons Saç Bakım Cilası (Beer-Bira Özlü)


Merhabalar..
Bu üründen çok bahsedildi,genelde de sevildi.Bir de ben fikirlerimi paylaşayım istedim.
Saç kremi, maskesi veya cilası kullanma alışkanlığı olmayanlar veya "aman ne gerek var" diyenlerin kullandığı anda çok hoşlanacağı kesin olan bir ürün.
Ben genellikle doğal içeriği yüksek bakım maskeleri kullanırım,içeriği ve yapısı bu tür bir ürünü ilk kez kullamaya başladım.
İlk kullandığımda saçımda bıraktığı hissi ,dokuyu çok beğendim ama içeriği yüzünden içim pek rahat etmedi (bir de tüm saça yediriyoruz bunu ) ve saçımı çabuk ağırlaştırdı.


Kıvamlı bir ürün,saça çok fazla boca etmeye ve köklere yaklaştırmaya gerek yok diye düşünüyorum.Kokusu da belli belirsiz.Miktarı da fazlaca ve fiyatı uygun(7 liraydı sanırım).
Tekrar alacağımı sanmıyorum.

Güzel günler..


2 yorum:

  1. Canım kullandığın ürünlere bir kaç örnek verebilir misin ? Genellikle doğal içerikli ürünler kullanıyorum demişsin bende meraklıyımdır bu tür şeylere :)

    Bana da beklerim bu arada :)

    http://beyazkedivekozmetik.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar..
      Tabi ki örnek verebilirim:)
      Öncelikle çok güvendiğim bir aktarım var,onun bana hazırladığı saç bakım kürüm var,bir de Habipoğlu'nun defneli saç bakım maskesini kullandım çok uzun süre.Ve gerçekten çok faydası oldu,uzamayan saçlarım uzamaya başladı.Aynı markanın sarımsaklı şampuanını da kullandım aylarca.Şimdi yeni arayışlardayım ve blogda paylaşmaya çalışıyorum tatlım.
      Umarım faydalı olmuştur,güzel günler..

      Sil

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...