Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

10 Ocak 2013 Perşembe

DERMOKİL

Dermokil Yüz & Makyaj Temizleme Sütü


Merhabalar..
Bu ürünü alırken önyargılıydım açıkçası.Çünkü üzerinde "Tüm cilt tiplerine uygundur" yazan şeylerden pek hayır gelmedi bana.Bir de daha önce bu markanın diğer bazı ürünlerini kullanan arkadaşlarım beğenmediklerini belirtmişti.Bu temizleyiciyi kullandıktan sonra benim tepkim ise şaşırmak oldu :)
Bir kere gerçekten hiç zorlanmadan makyajı çıkarıyor.Bu arada belirteyim ben suya dayanıklı makyaj yapmıyorum,o yüzden 'waterproof' ürünlerde ne olur bilmem.Bir de adına süt demişler ama yapısı sütümsü-jelimsi (açıklamaya bak!) bir şey,biraz fazla akışkan.Yine de çok az miktarı yeterli oluyor.
Ve temizledikten sonra cildimde bıraktığı hissi çok sevdim ki benim cildim biraz huysuzdur.

İÇERİK:

Fakat bu ürün de bir çok temizleyici gibi Paraben içeriyor.Neden benim en sevdiğim temizleyiciler böyle yahu :(
Umarım bir gün içeriği mis gibi, kokusu mis gibi, temizlemesi misss gibi bir ürün bulurum.

Güzel günler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...