Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

8 Ocak 2013 Salı

SUPERDRUG MUD THERAPY


SUPERDRUG KİL MASKESİ
(Derinlemesine hassas cilt temizleyici maske)

Merhabalar..
Şu buzzzzz gibi Ankara gününde bir yazı yayınlayayım istedim.
Cildimin hassasiyetinin son zamanlarda biraz artması nedeniyle haftalık derin temizlik seansıma ara verdim,o yüzden maskemi de 2 haftadır kullanmıyorum.Zaten alışverişe çıkıp yeni bir maskeye geçmeyi istiyorum ama soğuk ve üşengeçlik beni engelliyor:)

Önce içeriğe bakalım:

Malesef dalgınlığıma geldiği için içeriğe bakmamıştım alırken, bu yüzden de PARABEN in envayi çeşidini içerdiğini fark etmedim.
NOT:Lütfen aynı hataya düşmemek için siz de yorgunken alışveriş yapmayın :)

Bu maske hassas temizleme için üretilmiş olsa da 3-4 kullanımdan sonra bana rahatsızlık(irritasyon diyorlar ya) vermeye başladı.Son kullanışımda cildimde 10 dakikadan az tutmama rağmen yanma yaptığı için artık kullanamıyorum.
Takip ettiğim blog sahibi arkadaşların birkaçı diğer çeşitlerinden kullanmış ve memnun kalmamış,malesef ben de beğenmeyenler grubundayım..

Güzel günler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...