Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

19 Ocak 2013 Cumartesi

ORİFLAME

ORİFLAME FAR PALETİ (Smokey eyes)


Merhabalar..
İlk far yazımla karşınızdayım :)
Ben dumanlı göz makyajına bayılan bir insanım.Zaten mütemadiyen kullandığım farlar kahve ve siyah tonlardakiler.Genelde Oriflame markasının parfümlerini ve el kremlerini çok severim.Buna güvenerek bir de far alayım dedim.

Ürün şöyle:

Renkleri kolumda deneme gereği duymadım çünkü aynı paletteki gibi renk veriyorlar.
Ben bu farı sevemedim,çünkü:
-Ortadaki o gri far var ya,ona sinir oluyorum,onu gözüme sürünce sahneye çıkacak Muazzez Abacı gibi oluyorum :(
Çok simli ve acayip dağılan bir şey.
-Aynı gri gibi,diğer renkler de aplikatöre alırken çok dağılma yapıyor.
-Kalıcı değil.



Ürün Çin'de üretilmiş :P (aldıktan sonra gördüm)
Kaç liraya aldığıma tam hatırlamıyorum ama 13-15 lira arası olmalı.

Güzel günler..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...