Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

18 Ocak 2013 Cuma

Antibakteriyel

EYÜP SABRİ TUNCER
 ANTİBAKTERİYEL EL TEMİZLEME JELİ


Merhabalar..
Bu gün gündelik hayatta çok sık ihtiyaç duyduğum bir üründen bahsetmek istiyorum.
Ben gün içinde elini çok sık (hatta aşırı) yıkayan biriyimdir.Hele de dışarıdaysam ve suya erişimim kısıtlıysa çıldırma derecesine gelebiliyorum :)
Okuldayken çok sık araziye çıktığım için el temizliğinde ıslak mendili çok kullandım ve bu yüzden artık nefret etmiştim..
Daha sonra antibakteriyelleri deneyeyim dedim.
Bu güne kadar bir kaç markanın susuz el temizleme ürününü kullandım ve çoğu ünlü,hatta böyle bir ürün için pahalı sayılabilecek şeylerdi.
Ben elime ıslak mendil değdiğinde bile durulama ihtiyacı duyan biri olarak bu denediğim jeller beni çok rahatsız etti,yapış yapış  his bıraktılar.
Ve sonra onu buldum..


O berbat yapışkanlık olmadan ferah bir his bırakıyordu.Bu ürünü en çok  yazın kullanmayı seviyorum,malum soğukta üşütücü etkisi var:) ama eldivenini hiç çıkarmayan biri olarak sorun olmadı.
Ürün Türk malı.50ml ve fiyatını açıklıyorum 1 LİRA :)
Tavsiye ediyorum.

Güzel günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...