Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

20 Ocak 2013 Pazar

GÖZ KREMİ

Oriflame Skin Energy Eye Cream


Merhabalar..
Yazılara 2 gündür Oriflame'den devam ediyorum..
Bu da benim ilk "göz" ağrım,ilk göz kremim :)
Göz çevrem çok problemli değildir,ağlamazsam şişmez,akmaz kokmaz.Zaten göz çevremin rengi de koyu olduğu için halkalanma  olsa da görünmez.
Beni bu ürüne başlatan sebep, göz çevresinin özel ihtimama ihtiyaç duyduğunu öğrenmem ve yaşım ilerlemeden doğru bir bakım rutini oturtma isteğimdi.
Peki kullandım ve ne düşündüm?
Hiç bir etkisi yok :) Benim gibi başlangıç ürünü olarak deneyebilirsiniz ama beklentiniz ya da çözmek istediğiniz bir sorununuz varsa paranıza yazık.Benimkinin de saklama süresi dolmak üzere, o yüzden yenisini sipariş ettim (Mario Bardescu) ,umarım o iyi çıkar..
Nemlendirmesi yok denecek kadar az,ilk sürdüğünüzde cildi birazcık ferahlatıyor.


Bir çok göz kremi gibi 15 ml. ve Polonya üretimi.


Pure Beauty Bon Voyage  (yazısı için BUYRUN ) gibi topaklanmıyor.Fiyatı normalde 28 lira gibi birşeydi galiba,ben indirimden almıştım.Pek tavsiye etmem açıkçası :)

Güzel günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...