Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

17 Ocak 2013 Perşembe

FLORMAR

                                                      -Flormar Pretty Allık-



Merhabalar..
Pek fazla renkli kozmetik yazısı yazmadığımı fark ettim ve bir allıktan bahsedeyim dedim.
Bu ürünle pembe allık arayışındayken karşılaştım ve 3-4 ay önce Gratis indiriminden 6 küsür liraya aldım.
Daha önce pembe allık kullanmamıştım ve makyajda pembe rengi pek sevmeyen biriyim.O yüzden de kullanmayacağım bir ürüne çok para vermeyeyim hem de bilindik bir marka kullanayım dedim,kahve allık da cabası oldu :)

Flaşlı çekim:

Renk karşılaştırması:


İyi ki ikili bir allıkmış çünkü pembeyi kendime yakıştıramazken kahverengiye bayıldım.Kullana kullana canını çıkardığım şeftali tondaki allığımı da unutturdu (bunda mevsimin de etkisi var tabii).
Kalıcılığı fena değil.Fırçayla alırken biraz tozlanma durumu var ama aşırı değil.
Renk verişi çok yoğun değil,simli bir yapısı da yok.Doğal makyaj uygulamaları için güzel bir seçim olabilir.
Kahverengiyi de yüz hatlarını belirginleştirmek için kullanabilirsiniz,ben çok sık yapıyorum.
Velhasıl uygun fiyatlı ve hoş bir ürün..
NOT:Kusura bakmayın numarasını yazamadım,arka kağıdını sökmüşüm:)

Güzel günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...