Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

16 Ocak 2013 Çarşamba

AVON

Avon Sıkılaştırıcı Vücut Losyonu


Merhabalar..
Bu güne de bir Avon yazısıyla başlamak istedim.
Normalde bu markanın ürünlerini kullanmam.Satışını yapan bir arkadaşımın kotasını yükseltmek için galeyana gelip bir kaç ürün almıştım,bu da onlardan biri :)
Ama beni cidden şaşırttı diyebilirim.Neden?
Benim basen ve bacak bölgem çok problemli, öyle ki ne ararsan var çatlak,selülüt vs. -daha fazla yazamayacağım moralim bozuldu :(  -
Ve duştan sonra losyon sürmeden asla durmam,bu ürünü de her duştan sonra sürdüm yani mütemadiyen cildimdeydi ve etki etti! 
Taş gibi oldum sanmayın :) ama gerçekten etkisini hissettim ki etim çoook cıvıktır(sorunlarımdan biri de bu illet )



İçerik:

Bu arada ürünün asıl özelliği 24 saat nemlendirmesi.Kış için kuru ciltlerin çok hoşuna gideceğini düşünüyorum.Özellikle sıkılaştırma odaklı bir şey değil,artı etkisi sadece.Bunu bilerek alın.
Eğer Avon markasından alışverişi tercih eden biriyseniz alabilirsiniz.Fakat ben tekrar almayı düşünmüyorum

Not:Bir sıkılaştırıcı yazısı daha gelecek yakında.

Güzel günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...