Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

17 Mayıs 2013 Cuma

STUDIO BASICS BRUSH ON THE GO 6'LI FIRÇA SETİ

Merhabalar..
Bu yazdığım ilk fırça yazısı olacak .Konumuz olan fırçalar da malesef:
"Kötü makyaj fırçası nasıl olur?" sorusunun cevabı olan, verdiğim paraya üzüm üzüm üzüldüğüm feci fırça seti..
Bu kadar tanımdan sonra ne hissettiğimi anlatabildim sanırım. İlk kez bu kadar karamsar bir yorum yazmanın üzüntüsü içindeyim.


Altı adet fırçadan oluşuyor; 1 allk,1 pudra,2 far,1 kaş ve 1 tane de ruj fırçası benzeri bir şey var içinde :)
Kılları çok sert.Yüzüme sürerken cildimi çizdiğini hissettim resmen. Daha sonra bir de yıkayıp doğal saç kremi falan sürüp deneyeyim dedim yine olmadı.Çok fazla kıl döküyor, ben de ortalıkta kıl tüy görmekten aşırı rahatsız olan biri olduğumdan kullanamıyorum uzuncadır.
Bu arada fırçaları koyduğum çanta kendi çantası değil.Plastik bir ambalajda satılıyor.

Bu seti Gratis'den 15 liraya almıştım aylar önce.
Bloglarda okuduğum kadarıyla Studio Basics'in diğer seri fırçaları da beğeni toplamıyor. O yüzden tekrar deneyeceğim bir marka olamayacak.

Güzel günler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...