Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

18 Mayıs 2013 Cumartesi

Essence Oz the Great and Powerful Far - 03 GENEROSITY

Merhabalar..
Oz koleksiyonu geleli ve tükeneli çok oldu. Belki başka bloglarda da okudunuz ama bu farın benim için anlamı farklı, o yüzden yazacağım işte :)
Genelde tekli far kullanmam.Benzer renk tonları bir arada bulunan 3'lü 5'li paletleri tercih ederim.
Gratis'e gidip de bu seriyi gördüm,sonra da bu farı gördüm ve rengine bayıldım.Seriden beğendiğim tek parça oldu. Sonra "amaaann ben bunu kullanamam,çok güzel ama ömrübillah bitmez çöpe gider" dedim. Ve fiyatı da kalitesine göre fazlaca gibi geldi ..bırakıp gittim onu o rafta..ki tek kalmıştı yavrucak.


Ama içime dert oldu.Çünkü huyum kötü,kolay kolay bir şey beğenmem. Beğendim mi de rahat bırakmam.
O gece farı rüyamda gördüm.Haldır haldır Gratis'e daldım ve onu aldım.İçimi bir sevinç dalgası kapladı ve sabah kalkar kalkmaz anneme "ben Kızılay'a gidiyorum" dedim :)
ve onu aldım :) çok romantik di mi :)


Ayrıca aldıktan sonra oldukça da fazla kullandım,böyle giderse birkaç aya biter :) Bir de allık olarak da denedim ve çoookkk güzel oldu.Aynı renk allık arıyorum şu an.


Bu renk bildiğiniz güzel bir allık varsa ismini veriniz lütfen. Bir allık fakiri olarak yeni bebecikler almam lazım :)

Güzel günler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...