Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

4 Mart 2013 Pazartesi

PUREDERM SNAİL MASK 2 :)

"PUREDERM SNAIL YENİDEN CANLANDIRICI ÇOK AŞAMALI BAKIM MASKESİ"

Merhabalar..
Bu gün daha önce diğer çeşidinden ŞU yazıda bahsettiğim maskenin hücre yenileyici olanının yorumlamaya çalışacağım.
Öncelikle resme bakalım mı?



Diğer yazıda maskenin kullanımını ayrıntılı biçimde yazmıştım,bunun kullanımı da aynı şekilde.

-Öncelikle üst kısımdaki serumu yüzüme sürdüm

-Sonra da alt kısımdaki 3 boyutlu maskeyi yüzüme yerleştirdim(maskenin resmini koyamıyorum çünkü resim çekerken çok sorun çıkardı malesef,makine batıyordu neredeyse :) )

Ve bu halde 15 dakika bekledim :)

BİLGİLENDİRME VE İÇERİK:



NOTLAR:
-Maske doğal olarak yüze tam oturmuyor,arada bir yuvarlak masaj hareketleriyle hem hava kabarcıklarını yok ettim hem de emilimi kolaylaştırdım.

-Yapısı çok yapışkan,diğer yazıda da belirttiğim gibi, bu tür dokulardan hoşlanmıyorsanız yaklaşmayın :)

-Diğer maskede cildimde daha çok karıncalanma hissetmiştim,bunda o kadar olmadı.

-Bu maskenin nemlendirmesini beğenmedim,ayrıca yapış yapış bir his bıraktı,iki saat sonra dayanamayıp yıkadım.

-Ürün yeniden canlandırıcı özelliğiyle pazarlandığından dolayı bu tür ürünlerin tümü gibi belli bir süre kullanmadan etkisi hakkında yorum yapmak yanlış olur.İlk kullanımda bir fark gözlemlemedim kendi üzerimde :)

Biraz karşılaştırma yazısı gibi oldu,farkındayım ama aynı ürünün çeşitleri söz konusu olunca benim için kaçınılmaz oldu:)
Ve ben tercihimi "Hücre Aydınlatıcı" dan yana kullanıyorum.Benim cildim onu sevdi.

Sizin cilt tipinize hangisinin uyacağını öğrenmek için denemek lazım tabi..

Güzel günler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...