Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

8 Mart 2013 Cuma

AVON NATURALS BODY SPRAY

Merhabalar merhabalar..
Şu kandırıkçı güneşin odamı ışıttığı güzel günden selamlar :)
Kadınlar Günümüz kutlu olsun..

Bu gün tembellik edip losyon sürmediğim kış günlerinde arada bir  ve yaz zamanı sık kullandığım bir ürün türünden bahsedeyim dedim..Vücut spreyi.
Kuru bir cildim olduğu için yaz kış nemlendirici ürünler kullanma ihtiyacı hissediyorum.Ve özellikle spreyli ürünleri çok kullanışlı buluyorum.
Resimde görmüş olduğunuz ürün biteli baya oldu ama sırası ancak geldi :)
Ürünü kiraz kokusuna olan ciddi zaafımdan dolayı aldım açıkçası :) İşe yarar mı diye düşünmedim.


Ferah ve çok güzel bir kokusu var,sevdim.
Nemlendiriciliği yok denecek kadar az. Eğer sadece ferahlık ve hafif bir koku versin diyorsanız ve cildiniz kuru değilse sevebileceğiniz ve uygun fiyatlı bir ürün bence (üf amma da çok "ve" bağlacı kullanmışım).
Bende herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadı belirteyim.


Ürün Avon'un bir çok(hemde çok) ürünü gibi Polonya'da üretilmiş.Açıldıktan sonra 1 yıl saklama süresi var.
içinde kiraz çiçeği özü de varmış,accık öz koyduk içine diye serinin adını "naturals" koymuşlar galiba :) 
Merak ettiyseniz deneyin derim ama ben tekrar almayacağım :)

Güzel günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...