Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

18 Şubat 2013 Pazartesi

Sevenler kavuştu ! / Sonunda Gratis indirimi :)

Merhabalar..
Başlıktan da anladınız ki ben bunu uzun zamandır bekilyordum..Neden mi ?
İndirimleri genelde takip ederin ama özellikle Gratis indirimi zamanında ya çok yoğun oluyorum,ya param olmuyor yada büyük bir beceriyle indirimi kaçırıyorum.
Ve bu sefer son gününe de olsa yetiştim :) Başardım!!
"Ulen bi parça da olsa şu indirimden bi Balm alıcam" dedim ve gerçekten de 1 parça alabildim çünkü stand resmen boştu!
Görevliye ne sorsam yok yok yok..
Yine de son kalan "Whats Your Type" rimeli alabilidim,ve 2 parçe Essence(bir eyeliner,bir göz kalemi) ve 2 maske aldım..


Fiyatları şöyle
Maskeler: tanesi 2 lira
Rimel: 17.5 lira
Eyeliner: 8.5 lira
Kalem: 5 lira

Deneyip yorumlayacağım,hatta bu gün maskenin birini kullanacağım ve ayrıntılı olarak yarın paylaşmayı düşünüyorum..
Görüşmek üzere

Güzel günler

4 yorum:

  1. gratis alışverişlerine bayılıyorum:)hepsinin postunu bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Soldaki maskenin yorumunu okumak isterim bende kullandım, düşüncemi yazmiyim, sizi etkilemek istemem, yenileri güle güle kullanın. 8 Mart'ı bekliyorum gözlerim kapalı ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yazıyı hazırlamak istiyorum en kısa zamanda:) ben de bekliyorum 8 martı,kapısında bekliyciim :) sevgiler.

      Sil

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...