Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

18 Şubat 2013 Pazartesi

Mamontenka.com'da konuk yazar var!! Ben:)

Nuxe - Réve de Miel Dudak Nemlendirici Stik

Merhabalar.. Ben Burcu, Witchinpurpleplanet blogunu yazıyorum :)

Biliyorsunuz ki yakın zamanda  güzel bir çekiliş oldu (kozmetikmarkalar.com ,Kermit ve Mamontenka güçlerini birleştirerek :)  ) ve ben talihliler arasındaydım..Blogun sahibesi Eda hanım bana ulaşıp bu ürünle ilgili yorumlarımı paylaşmamı isteyince çok sevindim :) 
Ben de kendimce anlattım ürünü,bakalım nasıl duygular barındırıyorum yeni dudak nemlendiricim hakkında :)

Önce arz-ı endam etsin bir..




Ürün elime ulaştığından bu yana dudağımı nemlendirmek için bunu kullanıyorum.
Maddeleyerek paylaşmak istiyorum :

- Kapağının büyük olması, ufak olan her şeyi kaybeden bir insan evladı olarak bana çok iyi geldi :) Önceki nemlendiriciminkini kaybedip duruyordum.
- Çok güzel bir greyfurt kokusu karşılıyor kapağını açınca.
- İçeriği çok güzel ve doğal, iç rahatlığıyla kullanın
- Nemlendirmesi güzel,çok kuru dudakları bile (mesela benimki) yumuşatıyor.Tek olumsuz yanı çok tazelenme istiyor.

İçerik:

Gördüğünüz üzere birçok bitkinin yağı var içinde, ayrıca Paraben türevleri de içermiyormuş.
Fransa'da üretilmiş ve açıldıktan sonra 1 yıl saklama süresi var. 
Ürüne online sitelerden ve eczanelerden ulaşabilirsiniz, fiyatı da marka ve performansa göre güzel bence..
Tavsiye ederim :)
Bir de altındaki seri numarasını girerek ŞU siteden son kullanma tarihini rahatlıkla öğrenebilirsiniz.Mesela benimki yepyeni :)

Bu güzel blogda sizinle buluşmamı sağlayan, deneyimimi paylaşmama vesile olan Mamontenka'ya (isim hoşuma gidiyor napim,böyle yazayım olur mu? :) ) çok çok teşekkür ediyorum ve en kısa zamanda kendisini misafir etmekten mutlluluk duyacağımı burdan duyuruyorum :)
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...