Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

21 Ocak 2013 Pazartesi

VÜCUT SIKILAŞTIRICI- DEBORAH

Merhabalar..
Avon sıkılaştırıcı vücut losyonu yazımda (burdan..) bir sıkılaştırıcı yazısı daha yazacağımı söylemiştim.Buyrun tanıştırayım :


Ürün Deborah Milano markasının sıkılaştırıcı ve çatlak giderici losyonu.
Bu losyon bana yaklaşık 1,5 ay kadar yetti.Üzerinde "sabah akşam sürün" diyor ama ben yönergedeki gibi uyguladığımda cildimin bir yerden sonra losyonu emmemeye başladığını hissettim ve bu yapış yapış histen dolayı günde 1 kez sürdüm.


Ürün çok fazla akışkan da değil,su gibi de değil yani orta karar.Kokusu yoğun,otsu bir koku(burnu hassas olanlar hoşlanmayabilir).Zaten içeriğinde Arktik Algi varmış.
Ben ambalajını pek kullanışlı bulmadım,keşke pompalı bir şişede olsaymış.

Bilgilendirme:

Kutusunu atmışım.o yüzden içeriği paylaşamayacağım.Doğru hatırlıyorsam paraben yoktu içinde.

Peki asıl konuya girelim.Memnun kaldım mı?
Eh işte :) Sonuçta çok uzun süre kullanmadım ki bu tür ürünlerden en az 2 kutu bitirilmeli bence.
1,5 ay sonunda sıkılaştırdığını hissettim ,evet. Fakat çatlak görünümünde hiç bir değişme olmadı.

Aslında bu markayı değil  Krauterhof'un losyonunu alacaktım ama Watsons'a uğrama fırsatım olmadı ben de parfümerimde indirimdeyken deneyeyim dedim.
Ürün 200 ml. Normal satış fiyatı 35-40 lira arası.Ben indirimden 24 liraya aldım.
Eğer benimki gibi ciddi bir çatlak probleminiz veya iyi bir sıkılaştırıcıya ihtiyacınız yoksa denenebilir bir ürün bence..

Güzel günler..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...