Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

14 Ocak 2013 Pazartesi

INNOVA

INNOVA TONİK (TONIC MILD)


Merhabalar.
Dün bir çok aksilikten dolayı yazı yayınlayamadım,bugün başaracağım İnş. :)

Tonikten bahsetmeden önce,marka hakkında konuşayım.Bazı bloglarda ve bazı paylaşım sitelerinde bu markayı ve satış tekniklerini(stand görevlileri almaya zorluyormuş falan) çok eleştiren yazılar gördüm.Öncelikle bu markanın birçok ürününü kullanmış ve halihazırda kullanan biri olarak ürünlerden şimdiye kadar çok memnun kaldım.Ve bu markanın hiç bir görevlisi de bana ısrarla bir şey satmadı (ki kimse yapamaz :) ) 
Bunu markayı körü körüne savunmak adına değil,memnun kalan müşteriler de olduğunu görmeniz adına söylüyorum. Ve okuyup zaman ayırdığınız için çok teşekkürler..

Bu günün ürünü Innova tonik.Üzerinde de görüldüğü gibi normalden kuru ve hassasa dönük ciltlere uygun ki benim cildim bu gruba tamamen giriyor.Üzerinde nemlendirici ve yatıştırıcı yazıyor.Bu etkiyi tamamen olmasa da veriyor.Özellikle de peeling veya maske uygulaması sonrasında hassas cildimin yanma ve gerilme hissini baya azaltıyor.
Gece yatarken yüzümü temizledikten sonra nemlendirici sürmeye üşenirsem bundan biraz sürüp yatıveriyorum ve hafifçe nemlendiriyor.Ürün 200ml,Türk malı.

 İçerik:

Çok pahalı ve çok şey vadeden bir ürün değil.İndirime girdiğinde çok ucuza alabilirsiniz.Ben indirim yokken 23 liraya almıştım.
NOT:Bir de şu an spreyli şişeye koydum,spreyleyerek uyguluyorum çok kolay oluyor :)

Güzel günler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...