Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

12 Ocak 2013 Cumartesi

DİPLİNER / Flormar True Color

Flormar Dipliner

Merhabalar..
Bu benim ilk diplinerim.Eyeliner almak istiyordum fakat keçe uçlusunu bulamamıştım gittiğim yerde, fırça uçluları da "nasılsa uygulayamam ben bunu" diyerek  es geçtim ve bunu aldım %50 indirimle.


Öyle aman aman bir ürün değil.Zaten el alışkanlığım olsun diye almıştım.Rengi aşağıda gördüğünüz üzere koyu bir siyah değil.Yapısı da sanki sulandırılmış toz sürme gibi :)
Ama bu sayede bulaştığında çabuk temizleniyor (ki ben 3 kere falan düzeltiyorum malesef).Bu arada kalıcılığı orta düzeyde.


Velhasıl olmazsa olmaz bir ürün değil.
Bu aralar eyeliner arayışındayım ama ne alacağımı bilemiyorum.

Tavsiye edebileceğiniz güzel bir eyeliner var mı?
Yorumlarınızı bekliyorum..

Güzel günler..


5 yorum:

  1. canım fırçayla birlikte kullanabilirsen maybelline color tattoo'ları eyeliner olarak kullanabilirsin ben bayılarak kullanıyorum ☺ birde essence jel eyeliner var ☺

    YanıtlaSil
  2. canım birde yazılarına yorum yaparken kelime doğrulama çıkıyor bunu kaldırırsan çok iyi olur bence insanın yorum şevkini kırıyor biraz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar.. yorumun için teşekkür ederim,ayrıca denetleme problemini hallolmuş bil canım.iyi akşamlar:)

      Sil
  3. Canım bende de Flormar dipliner var ama dışı siyah ve benimki gayet koyu siyah. Fırçasını da her iki tarafa sürtüyorum böylece hem fazlalık gidiyor hem de keskinleşiyor ucu. Bu arada Beyu- Golden Rose ve Flormar'ın diplinerlarını kullandım bence hepside birbirinin aynısıydı. Hem çabuk kuruyorlar hem de yeterince siyahlardı. Seninki niye böyle olmuş anlamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım ya bende anlamadım.Bi de Essence'nin keçe uçlusunu aldım ama o daha da beter çıktı.Sürmeyi pek beceremiyorum,elim alışsın diye aldım bunları ama süremeyince işe yaramıyor.Paraya kıyıp iyisini alıcam artıkın :)

      Sil

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...