Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

25 Ocak 2013 Cuma

Antiperspirant Ayak Kremi - Oriflame


Merhabalar..
  Aylık "çekmecelerini alt üst et" çalışmamdan sonra çekmecelerin birinin dibinden bu krem çıktı.Mevsimi uygun olmadığı için kenara atmışım demek.
  Bu kremi yazın başlarında almıştım.Yazın spor ya da kapalı ayakkabı giymenin sonuçlarını yazmaya gerek yok sanırım :)
  Ben de nedenini anlayamadığım şekilde sandalet veya terlik giymekten hiç ama hiç hoşlanmayan biri olduğum için bu ürünü almıştım.
  "Ayol yazın kullandığın şeyi niye kış günü yazıyorsun?" demeyiniz çünkü bu ürünleri yaz-kış kullanmak zorunda kalan bayan ve baylar tanıyorum..

                                             İÇERİK:


                      SAKLAMA SÜRESİ VE ÜRETİM YERİ:



  Bu ürünün işe yaradığını söylersem yalan olur :) İçeriğinde nane(peppermint) bulunduğu için sıcak günlerde güzel bir ferahlık ve nemlenmiş hissi veriyor,o kadar..
  Yani bunu alana kadar Rossmann'da satılan ayak bakım ürünlerini alın ve memnun kalın.
  Bir de Oriflame'nin azımsanamayacak kadar çok ürünü Hindistan'da üretiliyor,mesela şu meşhuuurr Tender Care'i de öyleydi.
 Velhasıl,tavsiye edemem :)

Güzel günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...