Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

26 Aralık 2012 Çarşamba

YVES ROCHER

-YVES ROCHER ACTİVE SENSİTİVE CİLT TEMİZLEME SÜTÜ-

   Kendisi uzun zamandır kullandığım bir temizleyici.Cilt temizleyici olarak satılıyor ama ben suyla durulanan ürünlerle kendimi daha rahat hissettiğim için bu ürünü makyaj temizlemede kullandım.Peki temizlemesinden  memnun kaldım mı? Evet.Cildim çok hassas olduğu için zaten önüme gelen,merak ettiğim her ürünü alamıyorum malesef :) Bu temizleme sütü de cildimde ve gözlerimde herhangi bir rahatsız hisse neden olmadı.Fakat eser miktarda bitkisel içerikler ve bol miktarda kimyasal madde içerdiği için tekrar almayı düşünmüyorum.



İçeriği:


Güzel günler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...