Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

27 Aralık 2012 Perşembe

CLARİNS


CLARİNS PEELİNG
Ürünün tam ismi görüldüğü üzere "Clarins Doux Polissant".Ykm'ye temizleyici ve peeling bakmaya gittiğimde bu marka konusunda kararsız kalınca stand görevlisi arkadaş bu deneme boyunu verdi.Gariptir ki çoook uzun süre kullandım,Allah'ın hikmeti=)
Şaka bir yana,hassas ciltli olduğum için zaten peelingi haftada bir anca yapıyorum(buhar yaptıktan veya duştan sonra) ki bu aralar peeling yapmamaya karar verdim(o başka bir yazının konusu).
Monteil peeling dışında beni benden alan peeling olmadı şu ana dek ama bu peeling de hassas olmayan ve karma/yağlı ciltlerin bayıla bayıla kullanacağı bir ürün bence.
Peki ben tam boyunu alır mıyım,hayır.Çünkü partikülleri çok büyük ve hiç
bastırmadan uyguladığımda bile biraz rahatsızlık veriyor.Duruladıktan sonra pamuk gibi bir his bıraktığını söylemezsem haksızlık olur.
YANİ:Cildiniz hassas değilse mutlaka bir şans verin :)

Güzel günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...