Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

2 Nisan 2013 Salı

Sivilce için tonik tarifi

Yaptımmm :)

Merhabalar..
Dünkü ŞU yazımda bahsettiğim tarifi yaptım ve resmettim.Adım adım kısaca anlatayım.

Öncelikle malzemeler şöyle görünüyor:

Ben malzemeleri Ulus'taki İstanbul Baharat'tan aldım.Bu şekilde 30'ar gramlık ambalajdaki aynısefa 4 lira,meyan kökü de 3 liraydı.


1 tatlı kaşığı ayarında aynısefa ve aynı miktarda meyan kökünü,1 tatlı kaşığı tuzu,1 limonun suyunu ve en son 300 ml kaynar suyu cam kavanoza koydum.
Kapağı attırmayacak kadar soğuduğunda da kapağını kapattım ve peceremin önüne ışık alacak şekilde koydum.

Yakından görünüşü:

"Iyy" diyenleriniz vardır şu an eminim :) Ama ben böyle görüntülere ve daha beterlerine laboratuvar dersinden alışkın olduğum için sorun yok :)
Kokusu da kötü değil, korkmayın. Zaten limonun kokusu ağır basıyor.
Bunu 2 saat kadar önce yaptım ve 3 gün bekleteceğim.Ayın 5'nde süzüp spreyli şişeye koyacağım ve ilk kez deneyeceğim :)
İnşallah faydalı olur da benim gibi orta dereceli sivilceyle uğraşanlar rahat eder :)

Kullanmaya başladıktan sonra etkilerini paylaşmaya devam edeceğim. 
Güzel günler..



2 yorum:

  1. Benimde ufak tefek sivilcelerim var bu yaptığınız solüsyonu bende denicem ellerinize sağlık :) http://kelebeginbohca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bende de sizde de işe yarar..ben teşekkür ederim :)

      Sil

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...