Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

23 Nisan 2013 Salı

Sevgili konuk yazarım * Yar Bana Bir Eğlence *


GARNİER AMBRE SOLAIRE KORUYUCU YÜZ KREMİ 50+

Merhaba witchinpurpleplanet okuyucuları.
Ben Yar Bana Bir Eğlence blogunun sahibi, bugün arkadaşımın blogunda konuk oldum. 
Kendisine çok teşekkür ediyorum beni ağırladığı için :)

Yazın gelmesiyle birlikte güneş ışınları etkili bir şekilde kendini göstermeye başladı.Cildimizi korumak için yaz kış koruyucu güneş kremleri kullanmalıyız ama yazın bu kaçınılmaz oluyor. Sizlere geçen yıl aldığım ve tüm yıl severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim.

 Garnier'in Ambre Solaire 50+ faktör koruyucu güneş kremi.
Inline image 1
O kadar çok kullandım ki kapağını bile bozmuşum :))
Yazın güneş kremleri benim için olmazsa olmaz çünkü benim çillerim var. Kendilerini çok seviyorum ama oldukları kadar. Güneşin etkisiyle çoğaldıklarında hoşuma gitmiyor. Hem çillerimin çoğalmaması için hemde cildimi güneşin zararlı etkilerinden korumak için güneş kremim her zaman benimle.
Şöyle söylemeliyim ki bu kremi sürdüğüm zamanlarda asla çillerimde artış  ve güneşten dolayı oluşan bir kızarıklık olmadı. Bu da bana göre koruduğunun bir göstergesidir.

Ürün bilgisini de sizlerle paylaşıyorum.
Inline image 2

 Inline image 3

Ürünün yapısı bu şekilde. Biraz yağlı bir yapıda.
 Inline image 1
Yazın sizi idare edebilecek güzel bir ürün. Fiyatı 22 tl idi sanırım.
Güneşiniz bol olsun !
Beni blogumda okumak ve arzu ederseniz konuk yazarım olmak isterseniz Tık Tıkk
Sevgiler..

Sevgili konuğuma buradan da teşekkür ediyor ve her zaman, her konuda blog yazarı olarak yanında olduğumu belirtiyorum :)








2 yorum:

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...