Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

8 Nisan 2013 Pazartesi

F - İzel Rozental (Bitti..Güncellendi.. )

Merhabalar..
Şimdilerde kozmetikten ziyade kitap,film ve müzikten konuşma isteğindeyim :)
Bu gün de şu ara okumakta olduğum ve beni mutlu eden kitaptan bahsetmek isterim.
Kitap incecik bir şey, bir günümü bile almaz aslında ama o kadarcık sayfada çok şey anlatan ve şöyle içten bir tebessüm ettiren ; o yüzden de tadını çıkara çıkara okumak için ara vererek okumaya devam ettiğim kitap :)
 Kitabın kapağı:

Kitaptan şöyle bahsediliyor:
Bir karikatürcü, anılarını kaleme almaya karar verip çok 
sevgili eşinden ”ğ” dışında kalan yirmi sekiz harften birini 
seçmesini isterse ve ”f” harfi çıkarsa ne olur? Başlattıkları bu 
küçük oyunun sonucunda ”f” filtresinden süzülen anılar, 
okurun da kahkahalarıyla katıldığı bir eğlenceye dönüşür. 
Okuyanı hemen içine alan, sıcacık, kısa hikayeler bunlar. 
Rozental, başından geçenleri samimi bir üslup ve mizahi bir 
dille yazmış. Gülümseyip ya da üzülüp sonra unuttuğumuz,
 geçmiş zaman olmuş anıları canlandırmak için 
birebir.Bakalım bir sonraki anılar hangi harfte toplanacak…

Sırada hangi harf var diye sormuşlar,ben cevabı vereyim:) ..İkinci kitapta "B" den bahsediliyor..Ve bu kitabı bitirip onu da okumak için sabırsızlanıyorum :)
GÜNCELLEME :)
Kıyamayaraktan kitabı bitirdim ve çok beğendim.Yüzünüzde bir gülücük izi bırakacağına eminim :)
Şu an "B" yi okuyorum, onun yazısı da yakında..

Güzel günler..

2 yorum:

  1. Güzel bir kitaba benziyor,severim böyle gülümseten,meraklandıran kitaplari. :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...