Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

14 Mart 2013 Perşembe

PASTEL BLUSH-ON NO:115

Makyaj ve Diğerleri blogunun yazarı çok güzel bir etkinlik başlatmış; yeni bloglara destek için blog yazarlarını misafir ediyor,ben de dahil oldum,bakalım ne yazmışım?

 PASTEL BLUSH-ON   NO:115
Merhabalar..
Ben Witchinpurpleplanet blogunun yazarı Burcu :)
Blogdaki güzel etkinlikten haberim olur olmaz hemen dahil olmak için kolları sıvadım.Sevgili "bir blog yazarı işte" de çok ilgili davrandı,teşekkür ederim :)
Blogum 2 gün sonra 3 ayını dolduracak,bu sürede kendimi ifade etmeye ve deneyimlerimi paylaşmaya çalıştım kendimce.
Ve tabiki böyle düşünceli blog yazarları sayesinde de kendimi tanıtma şansım oluyor :) Ay çok döktüm içimi,pardon :) Konumuza gelelim mi?

-Pastel Allık-
Bu allığı geçen yaz almıştım.Tam bir yaz rengi gibi geldi bana,bolca da kullandım yaz boyu..

Ambalajı hoş,allığın rengini görebilmek için açılan pencere de mantıklı.


Kapağı açtığımızda köşede ufak bir ayna var, işlevsel gelmedi bana, kendi fırçası da sert biraz.Görüldüğü üzere şeftali tonunda bir allık.Parıltılı bir yapısı var ama öyle ışıl ışıl değil.Gündüz-gece kullanılabilir bence.

Flaşsız Renk Görünümü

Flaşlı Renk Görünümü

Fırçaya aldığınızda tozutma yapıyor biraz,belirteyim.Renk vermesi benim için yeterli ama daha belirgin sevenler için orta olur.
Her cilt rengine uyabileceğini düşünüyorum.çok doğal bir renk..
Ürün Türk malı ve 6 gr.
Fiyatı ben aldığımda 18 liraydı.
Uygun fiyatlı ve güzel bir ürün,tavsiye edilir :)
Güzel günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...