Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

12 Mart 2013 Salı

Nascita far aplikatörü

Merhabalar..
Bu gün aşağıdaki üründen bahsedeceğim size.Ama önce bir değerlendirme yapacağım kendimce.

Ben kendimi bildim bileli cilt bakımı ve özellikle de makyaja çok meraklıydım.Ama bu konuyla ilgili bilinç geliştirmek ayrı bir şeymiş onu öğrendim.
Ben ciddi ciddi bakım ve makyaj düzeni oluşturmaya başladığım zamanlarda bu ürünleri seçmek için çok uğraşanları,hele de makyaj aplikatörlerine para dökenleri hiç anlamazdım.Ama beni hiç memnun etmeyen bir kaç ürün denedikten sonra onları anladım :) ve bu ürün de onlardan biriydi..


Bu apilkatörler kaaaç yıllık bilmiyorum.Niye atmadım veya vermedim onu da bilmiyorum :) Geçen yine çekmece soruşturmamı gerçekleştirirken elime geldi ve resimlerini çektim.
Ben ufak bir şehirde okudum,orda 2 tane kozmetik mağazası vardı ben okurken :) ve iyi makyaj aksesuarlarını bulmak imkansızdı.Bunu da bir yokluk zamanı acil ihtiyaçtan almıştım.
Ürünün yapısı süngerimsi değil.Nasıl desem,şu pencere kenarlarına hava almasın diye fitil yapıştırılır ya aynı onun gibi.En iyi farı sürseniz dahi ürünü güzelce toplayamıyor üstüne ve fena halde tozutuyor.
Uygulama yapması da rahat değil.Yani sözün kısası boşuna paracıklarınızı dökmeyin.
Evet pahalı değil ama hiç birimiz de boşa para saçacak kadar zengin değiliz sanırım.

Henüz hayalimdeki fırçaları bulamadım ama benim için en iyisini bulmaya kararlıyım.
Umarım başarırım :)

Peki makyaj aksesuarlarıyla aranız nasıl? Bildiklerinizi burada paylaşırsanız bana ve okuyanlara faydalı olacağınıza inanıyorum..

Güzel günler..

2 yorum:

  1. Bende aynı senin gibiydim canım. Fırçalara neden para verirler niye bu kadar para dökülür hiç anlamazdım. Ha hani hala çok aşırı miktarda para verilmesinden yana değilim hiç ama artık biliyorum ki her insanın bir fondoten, pudra, allık, kapatıcı, kaş fırçası ve kesik uçlu far fırçası ile dağıtma fırçası olarak adını Türkçe'ye çevirebildiğim bir fırçayı bulundurması lazım :) Bulundurmazsanız ölmezsiniz tabi ama bulundurmak makyajda harikalar yaratmanızı sağlar :) Benim her gün yaptığım gibi :D

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle katılıyorum canım :) bir de umarım ben de artık favori fırçalarımı bulurum..

    YanıtlaSil

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...