Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

21 Şubat 2013 Perşembe

PURE BEAUTY SUPER BRIGHTENING MULTI CLEANSER

Merhabalar..
Bu gün size yaklaşık bir buçuk aydır kullandığım ve dünkü ŞU yazımda bahsettiğim aydınlatıcı yüz temizleyiciyi tanıtmak istedim.
Benim yüz temizleyici konusunda yüzüm hiç gülmedi desem doğru valla :)
Cildim karmaşık bir yapıya sahip ve kolay mutlu olmuyor.Özellikle de konu temizleyici olunca beni daha da gıcık ediyor.Kullandığım ürünler ya tam temizlemiyor ya kurutuyor ya da memnun ediyor ama içeriği berbat oluyor..Yani hala arayışlardayım.
Bu temizleyiciyi de son kullandığım jelden memnun kalmayınca almıştım.



Sevdiğim ve sevmediğim yönlerini maddeler halinde paylaşmak istiyorum

SEVDİM:
  • Ürün 125 ml,ufak gelebilir ama çok az miktarı fazlaca yetiyor(ben nohut tanesinden az kullanıyorum mesela).Çok uzun süre gidecek gibi.
  • Temizleyiciliği çok iyi.Makyajımı sütle temizledikten sonra bununla yıkadığımda ve pamukla toniklediğimde(ki genelde elimle uygularım) yüzümde makyaj ve kirden eser kalmıyor.
Etkisi çok değil ama cildinize düzenli kullanımda daha sağlıklı-aydınlık bir hava veriyor.

SEVMEDİM:
  • Kokusunu hiç sevmedim,el deterjanı gibi kokuyor.Neyse ki çok yoğun hissedilmiyor yoksa hiç kullanamazdım.
  • Yüzünüzü bununla yıkadıktan sonra hemen toniklemezseniz ciltte gerilmeye neden oluyor.Yani çok kuru ciltler memnun kalmayabilir(ben kuru-karmayım)
  • Kıvamı bir garip.Satış elemanı bana "köpük" diyerek sattı ama kremsi bir köpük,çok sert.Ambalajı iyice sıkmanız lazım ürünü çıkartmak için.
Ambalajın tasarımı da pek kullanışlı değil bence.



DİĞER:
  • Bu temizleyici Watsons'larda satılıyor.
  • Fiyatı 15 lira.
  • Kore'de üretilmiş.
Kampanya zamanında "2.si %50 indirimli" ya da "3 al 2 öde" ile daha uygun fiyata alabilirsiniz.

Ben tekrar alacağımı hatta bunu bitirebileceğimi de sanmıyorum :)

Güzel günler..


7 yorum:

  1. Bu ürünün içinde arap sabununa benzer bir madde var, dikkatli olmanızı öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maddenin kimyasal adını biliyorsanız paylaşır mısınız?

      Sil
  2. Bu ürünlerin içinde arbutin var. Temizliyicisini tam bilmiyorum ama bende serinin devamı var. Tonik, serum ve gündüz kremi. İçlerinde öle aman aman zararlı hiç bir şey yok onların. Diğer kozmetik ürünlerinde de bulabileceğin şeyler. Ayrıca arbutin de bir çeşit mantardan, pirinçten ve c vitamini çok yüksek meyvelerden elde edilebilir. İstersen arkasında içeriğin oluştuğun yerinde fotosunu çek koy ya da gönder bana bir bakayım uzman oldum neredeyse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah derya deniz olmuşun :) malesf gıcık hyuym yüzünden karton kutularını hemen atıyorum,onun üzerinde yazıyodu. Ben belli organik içerikleri biliyorum sadece meslek icabı,kimyasalları yeni yeni öğrenmeye başladım.Bi yazı yayımlasana yahu sen :)

      Sil
  3. Yüzümdeki güneş lekelerini geçircem diye uzman olacam yakında az kaldı :) ama bütün bu ürünlerle cildimi toparladım baya iyi geldi :) önceden her adet dönemi öncesi yüzüm mahvolurdu iki haftada anca toparlardım şimdi yüzümde sivilce bile çıkmıyor nerdeyse :) ne varsa c vitamininde ve düzenli cilt bakımında var sanırım. Neyse biraz zaman geçsin başlıcam aydınlatıcı ürünler yorumlarıma :) haftaya falan olur sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba...
    Ben bu serinin gece kremini kullanmaya başladım, 2-3 gün oluyor, sanki cildimde yağlanma yaptı gibi geldi bana. Cildim karma-yağlanmaya da meyilli. Sizinkiler nasıl arkadaşlar, benim cilt yapımla mı alakalı acaba, yoksa bana mı öyle geldi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende başka ürünü yok,ben bilemicem.Alırken görevliye sordun mu her cilde olur mu diye?

      Sil

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...