Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

3 Şubat 2013 Pazar

PHYSICIANS FORMULA EYE DEFINER

Physicians Formula Göz Kalemi / Ultra Black

Merhabalar..
Şu güzel mi güzel pazar akşamından herkese sevgiler efendim..(spiker gibi oldu :)  ) 
Evet, bu gün bir göz kaleminden bahsedeceğim.Kendisini alalı 3-4 ay oldu,bitmek üzere :)


Bayadır kullandığım için garibim hırpalandı :) o yüzden netten resmini alıp koydum altına.
Bu ürünü eczaneden aldım, o yüzden deneme ürünü falan yoktu ortada,"ne çıkarsa bahtıma" yaptım yani.

Bu ürünü tercih etmemdeki ilk sebep hassas gözler için uygun olmasıydı.Canımın çektiği her ürünü kullanamadığım için özellikle göz kalemi ve rimelde problem yaşıyorum.
Fakat bu ürün hiç bir rahatsızlığa sebep olmadı,çok rahat kullandım.

Öncelikle yumuşak bir yapısı var sürerken problem olmuyor.
Üzerinde "ultra siyah" olduğu belirtilmiş ama öyle değil.Uyguladığınızda da biraz silik bir siyah oluyor.



Asansörlü bir göz kalemi ki bu tür kalemlere bayılıyorum, kalemtıraş kullanmaktan hoşlanmıyorum.
Bir güzel özelliği de arkasında kendi kalemtıraşı var.Kalem bitse de onu atmayacağım :) çoğu asansörlü kalemde açacak yok çünkü.


Kalıcılığı orta şeker. Bu arada kokusu falan yok,bu beni memnun etti.
Birleşik Devletler'de üretilmiş.
Ben 24 liraya almıştım indirimli olarak. Bu arada bu kalemle T.B.S. arasında kalmıştım ve bunu almıştım.,fiyatları aynıydı .Bidahaki sefere onu deneyeceğim galiba.Yani tekrar almayacağım.

Güzel günler..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...