Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

6 Şubat 2013 Çarşamba

Konuk yazar oldumm :)

Kardelen Blog'un yazarı sevgili Büşra konukseverliğini bir kez daha göstererek yazımı blogunda yayınladı..
Buradan tekrar teşekkür ediyorum..
Bakalım ne yazmışım?  :)

Merhabalar..
Ben *Morgezegendekicadı* blogunun yazarı Burcu.
Sevgili Büşra beni kırmayıp konuk yazarım olmuştu ve yine aynı nezaketle " Sen de yazmak istersen sevinirim" demişti.
Ben de acemi blog yazarı olarak bir yazı hazırladım :) Umarım beğenirsiniz.

Ben bir "blog okumayı sever" ve "blog yazar" olarak makyaj konusunda daha bir bilinçlenmeye başladım son zamanlarda, birçoğunuzun da aynı düşüncede olduğu kanaatindeyim.
Geçmişte makyaj için bu kadar geniş yelpazeli ve kullanışlı ürün yoktu.
Özellikle " makyaj bazı, far bazı, ruj bazı " olarak adlandırılan ürünlerin çoğu artık lüks değil makyaj çantasının olmazsa olmazı oldu ve güzel de oldu :)

Ve benim far bazıma gelirsek..
-RİVAL deLOOP YOUNG EYESHADOW BASE-

Bu ürünü seçtim çünkü bloglarda pek rastlamadım ve bu blogda çok konuşulmamış bir ürün paylaşmalıyım dedim :)
Ürün köpük kıvamında, sıvı baz kullanmaya alışkın olanların pek hoşlanacağını sanmıyorum çünkü biraz sert.
Ama ben köpük kıvamında ürün kullanmaya bayıldığım için hiç sorun olmadı.

Rengi çok güzel.keşke far olsaymış dedim :) Bu rengi sürdükten sonra kayboluyor.Yalnız çok sürmemeye çalışın çünkü gözkapağında birikme yapmaya meyledebiliyor.



Kalıcılığı orta kararda. Üzerine sürdüğünüz toz farı tutması güzel,fazla dağıtmıyor.
Benim hassas gözlerime rahatsızlık vermedi,çok rahat kullandım.


Almanya üretimi, açıldıktan sonra 24 ay saklama süresi var.
Rossmann'da satılıyor ve fiyatı 5-6 lira arası olmalı.
İlk kez baz kullanacaklar için güzel bir seçenek bence.

Güzel günler...

Ve blog sahibesi Büşra'ya sevgiler..Takipte kalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...