Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

1 Şubat 2013 Cuma

KIŞ KAHRAMANIM **Echinacea**

DOĞADAN - EKİNEZYALI KARIŞIK BİTKİ ÇAYI 

MERHABALAR..
Her gün yazı yazmaya alışmışım,kendimi garip hissettim dün yazmayınca :)
Bitkilerin Latince isimlerini yazmayı özlemişim,o yüzden başlığı bilmişlik olarak algılamayın lütfen :) 
Benim kış kurtarıcımdan bahsedeceğim bu gün size..Yaklaşık 4 senedir kışları sektirmeden bu ürünü bulundururum ve uzuuun süredir antibiyotik kullanmadım bu ürün sayesinde.Ben soğuk algınlığıyla çok sık cebelleşen bir insanımdır.Üniversitedeyken çok soğuk bir iklimle boğuştuğum için ayda bir KBB'leri aşındırırdım(bunda gençlikten gelen yiğitlik de sorumlu,üşümem sanıp ince giyiniyorsun işte :)  ) Daha sonra kuzenim bu çayı önerdi ve soğukta biraz kaldım mı veya kırgınlık hissettim mi hemen zencefilli,karabiberli bal yer ve bu çaydan içip yorganı kafama çeker bi güzel uyurdum.Uyandığımda da hiçbir şeyim kalmazdı.
Bu yazıyı da daha dün bu ritüelimi yaptığım için yazıyorum :) iyice soğukta kalmıştım ve şu an zıpkın gibiyim..


  İçerisindeki Ekinezya dışında bir çok faydalı bitki var(tarçın,ıhlamur,adaçayı,karanfil,zerdeçal....) ve çayın bu kadar etkin olmasını bu sağlıyor bence.Paketin içinde 20 poşet var,bana 2 hafta gidiyor.Zaten bu çayı da çok sık ve sürekli tüketmek de toksik etki yapıyormuş,2 hafta sonrasında ara vermek gerekiyormuş.
  Benim çok çok sevdiğim ve Doğadan'la tanışmamı sağlayan ürün ki tüm çaylarını denedim ve evde en az 3 çeşit ürünü bulunur her zaman :)
  Çok hassas bir mideniz ve burnunuz yoksa mutlaka deneyin.Kokusu biraz yoğun,herkes sevmeyebilir..
Fiyatı 3-4 lira arasında değişiyor ve Türk malı.En güzeli de memleketimde, Ankara'm da üretiliyor(hemşehricilik yapayım :)  )
Tavsiye edilir efenim..

                                         Güzel günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...