Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

9 Şubat 2013 Cumartesi

INGLOT TRIANGLE SPONGE APPLICATOR (Üçgen Sünger Aplikatör)

INGLOT MAKYAJ SÜNGERİ

Merhabalar..
Bu ürünü Kızılay Ykm'deki Inglot son nefeslerini de tüketirken almıştım :) 1 hafta kadar önce gittim merakımdan,standın yerinde yeller esiyordu..
Daha önce makyaj yaparken bu tür bir sünger kullanmamıştım hiç. Bunda eskiden fondöten kullanmamam ve kullandığımda da tembellik edip parmaklarımla sürmem etkendi.
Aslında şu 'Beautyblender' denen ürünü denemeyi düşünüyordum ama takvimimde ileriye attım kendisini :)

Görseli:


Ben bu ürünü sevdim, ince bir katman şeklinde uygulama sağlıyor ve çok doğal duruyor.
temizliğini yapmak da güç değil,çabucak akıyor boyalar.
Ama çok sık kullanıp da fazlaca yıkarsanız ürünün kendi pembe rengi de akıyor :)
Pakette 2 tane üçgen şekilli sünger oluyor. Ben birini kullanmaktayım ve miladı dolmak üzere, 2.ye geçerim yakında.Bu tür ürünleri çok uzun süre kullanmamak lazım zaten değil mi?

Bir de;
Fondöteninizin yapısı ince ve kapatıcılığı düşükse ve kapatacağınız kusurlar belirginse kullanmayın derim.
Eğer gündelik bir makyaj ve doğal görünümse istediğiniz, çok pratik bir ürün.



Etiketine bakınca şaşırdım, Kore'de üretilmiş.
Inglot ürünlerinin çoğu Polonya'da üretiliyor çünkü.
Nedense benim Kore kozmetik ve elektroniklerine karşı bir sevgi ve güvenim var, o yüzden kullanırken hiç endişe duymadım :)
Bu ürünün normal satış fiyatı 5 lira ama bildiğiniz gibi 3 ürün ve üstü %50 ile 2.5 liraya geldi.
Yani hala açık Inglot ve bu üründen bulursanız deneyin :)

Güzel günler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...