Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

27 Ocak 2013 Pazar

Vazgeçemediğim Ruj Rengi :)

Merhabalar..
Bugün haftalık kozmetik mağazası gezimi gerçekleştirdim ve bir şey almadım :) Kendime bir süre mola verdim bu konuda fakat gözümün takıldığı,kafama işleyen şeyler yok muydu? Vardı pek tabii.Beni şaşırtan ve bu yazıya bu başlığı vermemi sağlayan şey de ruj konusunda elimin hep aynı renge gittiğini fark etmem oldu.Eve gelip çekmeceme baktığımda beğendiğim renkten ruj ve parlatıcılar olduğunu gördüm ve bu ilk olmadı :)
Şimdi elimdekilerden birini örnek olarak gösterip yorumunu da yapayım.

PASTEL RUJ (NO:20)



Kendisi bu renk rujlarımın ablası :) Bu rengi bayılarak almıştım ama hijyenik sebeplerden dolayı dudağımda değil bileğimde denediğim için berbat bir tadı ve kokusu olduğunu algılayamadım.Dudağını yiyen bir insan olmamama rağmen beni bile rahatsız etti.



Bir de Pastel'in ruj ambalajlarını senelerdir değiştirmemiş olması çok ilginç.Ortaokuldayken de karne hediyesi harçlığımla :) bir Pastel ruj almıştım,aynı ambalajdaydı. Şık görünmediğini düşünüyorum,öyle olmasa ses etmem.
Nemlendirme diye bir şey beklemeyin.Hele de dudağınız benim gibi kupkuru biriyseniz 2 kat nemlendirici sürüp öyle uygulayın.
"Bu kadar söylendin rujuna ahanda bitirmişin neredeyse" diyorsunuzdur şimdi :) Evet bence eksisi artısından çok ama yine de kalıcılığı benim için yeterli ve rengini çok çok seviyorum.Ama bir daha bundan alacağımı da sanmıyorum.


Güzel günler..


2 yorum:

  1. pastel 62 de benim favorimdir benim blogumada beklerim
    kelebeketkisi39.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...