Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

1 Ocak 2013 Salı

Korkulu rüya..Uçuk.

Merhaba..
Neredeyse kendimi bildim bileli uçuk(yüzde oluşan bölgesel uçuktan bahsediyorum) derdinden muzdarip bir insanım..Piyasadaki neredeyse tüm uçuk kremlerini bilirim..İlaç tedavisi,bitkisel tedavi,krem ve merhem tedavisi dahil çok şey denedim ve anladım ki..

HİÇ BİR ŞEY ENGELLEMEZ,SADECE İYİLEŞME SÜRECİ HIZLANDIRİLABİLİR..

Çok araştırma yaptım;buna neler sebep olur,hangi durumlarda nükseder,doğru tedavi nedir diye..Neredeyse her uçuk çıktığında da doktora gittim ama bunun virüs kaynaklı olduğunu ve kesin olarak ortadan kaldırılamayacağını öğrendim.

Uçuklarm 1,5-2 ayda bir çıkmaya başlamıştı ve dudak etrafımda çok yayılıyordu;2 haftada anca iyileşiyordu yani uzun süre yaralı bereli dolaşıyordum.Bunun psiklojisini anlatamam bile...Hatta üniversite zamanı yaklaşık 6 ay oldukça güçlü bir hap aldım (sabah akşam 2 kez ve doktor kontrolünde,belli aralıklarla kan değerleimi ölçtürüyordum) ve 4 ay kadar engelledi fakat 4 ay sonunda oldukça yayılmış olarak tekrar uçuk çıkardım. Bunu Ankara'ya ailemi ziyarete geldiğimde cildiyecime söylediğimde çok kızdı ve "bu tür şeylerin hiç bir faydası olmaz,hatta aynen sende olduğu gibi sonradan fazlasıyla tekrar patlak verir" dedi ve ilacı da bıraktım.

Artık uçuklarım daha az çıkıyor çünkü okulu bitirdim(ki en büyük stresim oydu) ve canımı artık herşeye sıkmamaya çalışıyorum.
Çünkü hiçbir şey benden önemli değil ve lütfen bunu okuyan herkes,bunu unutmayın siz değerlisiniz...

Ve benim tedavime bakalım:




Uçuk çıkmadan acı acı kaşınmaya başlar,daha önce uçuk çıkaranlar bu hissi bilir.Kaşınmaya başlar başlamaz o bölgenin tamamına uçuk kremini kalın bir tabaka halinde sürüyorum,yani o bölge hava almayacak şekilde kapatıyorum.Bu şekilde sürdüğünüzde uçuğun iyice kabarmaya fırsat kalmadan söndüğünü göreceksiniz.
Ben tedavi için resimdeki Zovirax'ı kullanıyorum.Oldukça etkili.

Uçuk konusunda faydalı bilgilere Uzmantv sitesinden ulaşabilirsiniz.

Güzel günler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...