Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

28 Ocak 2013 Pazartesi

DOVE

DOVE HAIR THERAPY (Besleyici Seri)


Merhabalar..
Bu gün şampuandan bahsedeyim dedim.Aslında Nude'u yorumlayacaktım ama bu ara okuma listemde onun yazılarıyla çok karşılaşınca sonraya bıraktım.

*Bu arada takip ettiğim tüm blog yazarları bloglarına çok özeniyor ve paylaşımlarından çok faydalanıyorum, bu vesileyle teşekkür edeyim. Paylaşımlara devam :)

Evet konumuza dönüş yapalım.. 
Dove markasını birçoğumuzun yaptığı gibi genelde marketten ediniyorum :) Yine bir market alışverişi sırasında annemin "Burcu, bu yeni çıkmış denesek mi? " demesiyle aldım.Benim cildim Dove ürünlerini pek sevmez nedense ama annemin aşırı hassas ve mutsuz cildine ilaç gibi geliyor,hayret :)
Nitekim bu üründe de aynı şey oldu.İlk 3-4 kullanımda beni kendine resmen hayran etti. Saç kremi falan yalan oldu,yıka ve çık.. Saç hiç bir sorun olmadan açılıveriyor.
Ancak daha sonra saçımı çok fazla ağırlaştırmaya ve yağlandırmaya başladı.Hatta acaba sorun bende mi diyerek önce defne sabunuyla yıkayıp sonra bunu kullandım, nafile..



Üzerinde gördüğünüz üzere kuru ve kabaran saçlar içinmiş.

ARKA YÜZ VE BİLGİLENDİRME:

"Devrim yaratan ağırlaştırmayan yağlar" içeriyormuş, içeriğinde ultra hafif yağlar varmış.Sanırım o yağlar saç derim şampuana alışana kadar iyi,sonra fazla geldi benim cansız ve ince telli saçıma.. :)


400 ml ve 1 yıl süreyle saklanabilirmiş. Türkiye'de üretilmiş.
Fiyatı kalitesine göre çok çok uygun, kampanyasına göre 5-10 lira arasında alabilirsiniz.
Belki benim saçlarımın ihtiyacını karşılamadı ama çok güzel bir ürün ; eğer saçınız ve saç deriniz çok kuruysa mutlaka deneyin derim..

Güzel günler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...