Bloglovin'de takip ediniz :)

Follow on Bloglovin

11 Ocak 2013 Cuma

Bepanthen mi :)

Merhabalar..
Bugün okuma listemde gezinirken Deniz Havası'nın Bephanten/Bephantol'den bahsettiğini gördüm.Ben de bu kremle ilgili birkaç şey yazayım istedim tazeyken.

Bendeki krem miladını doldurdu ve emekliye ayrıldı,annemdeki de onun çantasında hapis o yüzden bu resmi koydum :)
Ben bu kremi sadece cilt yanıklarıda falan kullanırdım,ciddiye almazdım.Ama annem sayesinde saygı duydum kendisine,şöyle ki ;
Annemin aşırı hassas ve alerjik bir cildi var.Ne kullanırsa kullansın cilt gerilimini ve döküntüleri gideremedi.Artık ona parfümeri,eczane gezdirmekten yorulmuştum(ki annem de benim zorumla geliyordu zaten).Ben de hassas cilt ürünlerini iyi biliyordum kendi cildimden dolayı.Önce benim ürünlerimi denettim,bana mısın demedi hatta irritasyona sebep oldu.Sonra türlü markaların jel,krem,maske ürünlerini denettim Bioderma Sensibio Mask dışında rahatlatan bir şey çıkmadı.En sonunda bezdi ve "dur bari çekmecedeki şu Bepanthen'i deneyeyim" derken hayatının kremini buldu :)
Gerçekten rahatlatıcı ve etkili,çok yağlı da değil.En hassas cilt bile rahatlıkla kullanabilir.
Tavsiye edilir.

Güzel günler..

2 yorum:

  1. merhaba:)
    Bu krem gerçekten de dediğnin gibi çok faydalı,ama nemlendirici olarak üzerine mutlaka br şeyler kullanmak lazım:)
    Yepyeni deriyi ortaya çıkarıp kurutmak istemeyiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için teşekkürler :) Evet haklısın.Ben cildim "imdat!" demedikçe pek kullanmıyorum zaten,annemin favorisi bu:)

      Sil

yorumlarınız değerli =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...